tiistai 2. kesäkuuta 2009

Kyllä kannatti.

Mua ei eilen yhtään huvittanut lähteä salille. Olin päivän kuumuudesta aivan näännyksissä ja ajatus salista tympi niin penteleesti, vaikka ite olin salireissua aamulla Miehelle ehdottanut. Mies oli kuitenkin ihan innoissaan lähössä salille, joten naama norsun jutulla lähin sinne minäkin.

Vielä oviaukossa nurisin Miehelle, että p*skat mun kunto sitä kestä viittä minuuttia, kun Mies oli ehdottanut mulle cross traineria kuntopyörän sijasta. Mut menin crossariin naama edelleen samassa asennossa (tai ehkä vielä enemmän, naisten pukkarissa oli lämpöä takuulla lähemmäs 30 astetta eikä ilmastoinnista tietoakaan) ja aloin veivata.

Ja voi veljet, mikä yllätys! Eihän se ollukaan niin paha kuin olin kuvitellut! Olen ennenkin crossaria polkenut, mutta tässä liikerata oli jotenkin hiukan erilainen ja helpompi. Ei alkanut yhtään ketuttaa, päinvastoin! Mä poljin ihan mielelläni 17min ihan ilman musiikkia tai muuta viihdykettä ja ajattelin, että hei tähän mä tuun sit ens kerrallakin! Ja sit musiikit mukaan tai joku lehti, saapa kroppakin vähän tasapainoharjotusta, kun yritän polkiessa kääntää sivua. :D Syke oli sellaista sopivaa 130-135 ja meno tuntui rennolta.

Crossarin jälkeen kyykistelin vähän tangon alla ja reidet ilmoitteli kipuilullaan, että edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa... Sen jälkeen vielä prässiä ja selälle vaakasoutua vehkeessä ja ylätaljaa. Tein vielä vähän käsipainojen heiluttelua hauiksille, kun ne sai sopivasti alkurasitusta ylätaljassa. Ehdin vielä vähän polkee fillariakin ennen kuin lähdin saunaan.

Oli kyllä hyvä reissu. Ei olis minusta yksinään ollu lähtijäksi eilen, mutta onneksi toisen mieli veti enemmän salille kuin terassille. :) Crossarista jäi niin hyvät fiilikset, että aloin haaveilla jo jostain jumpastakin. Venytellessä kattelin jumppasaliin, jossa oli alkamassa bodystep ja se näytti niin kivalta, että kutkuttais mennä kokeileen! Oon vaan näin pitkän jumppatauon jälkeen huono yksinäni mihinkään uuteen lähtemään, vaikka kyllähän mä ilman tukihenkilöäkin varmaan pärjään.. Olis vaan kivempi mokailla ja olla askeleista pihalla kahestaan kuin yksinään. Niin että jos joku olis halukas tulemaan kaveriksi Tapiolan Esportin bodysteppiin ens viikolla, niin saa ilmoittautua! =)

3 kommenttia:

Heinäharava kirjoitti...

Minä kyllä tulisin, mutta on vähä nturhan pitkä jumppareissu! Menet kuule vaan, äkkiä siihen mukaan taas pääsee.

Mä luin muuten eka että sarjakuvan salin nimi oli kuntosali Turska!! Ajattelin vielä mielessäni, että hitto miten hyvä nimi :)

Paevi kirjoitti...

Minulla oli taas niin että en halunnut mennä yhtään mihinkään muuhun kuin pilates-tunnille. Aerobicia ei mun nilkat kesta.
Mutta niin vaan olen nyt muutaman kerran käynyt body-pump:ssa, ja joka kerta kärvistellyt jälkeen päin kun reidet on aivan tukossa, mutta silti aion mennä jatkossakin

Satu kirjoitti...

Hitsi kun tätä välimatkaa on, muuten lähtisin :)! Sinne vaan, välillä tosi kiva mennä ihan yksinkin! Mä olen siitä juoksusta nyt innostunut, pilates harmillisesti kesätauolla...TOKI voisi kotonakin treenata, mutta... Toivottelen sul hikisiä hetkiä!