perjantai 12. kesäkuuta 2009

Lost & found!

Olin tänään vähän niinkuin kahden vaiheilla, että lähteäkö lenkille vaiko eikö. Toisaalta mun melkein teki mieli lenkille, mutta toisaalta just nythän olis hyvä aika leipoa sämpylöitä ja tiskikone pitää tyhjentää ja täyttää ja pyykätä ainaki kaks koneellista ja pahvit pitäis viedä keräykseen ja onhan sitä kaikkee.

Aloitin tiskihommista, seuraavaksi pyykit koneeseen ja sitten pahveja viemään. Eli pakko pukea jotain päälleni, en mä voi pelkät lökökalsarit jalassa ulos mennä. Jaa mutta kaikki mun housut on pyykissä. Hmm... Hei mutta onhan tuossa nuo viime syksynä vielä melkein hyvin mahtuneet farkut, nehän oli mulle joskus vähän liian isotkin! Malli niissä on vähän juntti, mutta samapa tuo.

Voi toivon kipinää, kun aloin niitä farkkuja kiskoa jalkaan. "Hyvä hyvä, nää ei oo suoraan pyykistä, vähän on löystyneet.." Jeee, jalassa! Hyvin meni! Paitsi että ei MITÄÄN toivoa saada vetskaria kiinni. Mikä pettymys! Ja siinä hetkessä se löytyi, lenkillelähtömotivaatio. Toinen pyykkikoneellinen ja sämpylät jääköön, meikä vaihtaa farkut verkkarihousuun ja lähtee pururadalle! =) Sellanen leppoisan vauhdikas tunnin lenkki tuli tehtyä, keskisyke 124 ja palaneita kaloreita 345. An hour well spent, indeed. =)

Ja noista junttifarkuista tuli ehkä mun lempparifarkut: ahtaudun niihin joka kerta, kun alan keksiä kaiken maailman syitä olla lähtemättä lenkille tai salille.

1 kommentti:

Satu kirjoitti...

Ou jes! Onnittelut lenkistä!