maanantai 18. toukokuuta 2009

Jippiii!

Tänään oli punnituspäivä ja aivan mieletön tulos viime viikolta!!! Uskomattomat -0,2kg!! :( Ja mä niin olin yrittänyt ja toivoin sitä puolta kiloa. Mut mieluummin tuokin vähä kuin ei mitään. Suunta ainakin on oikea.

Liikunta maistuu vieläkin puulta, mutta patistan itteni tänään hyötyliikkumaan. Työkkäri vaatii mua ilmoittautumaan, kävelen sinne sen 7km ja takaisinkin, jos jaksan. Kai ne haluaa moittia mua, kun en ole saanut töitä. No, saanpahan sieltä ainakin kunnon itkuaggret kotimatkaa varten.

5 kommenttia:

Sini kirjoitti...

se kato meinaa yllättää sut ens viikolla ja paukauttaa kunnon lukemat vasta sitte ;). toivottavasti ei olleet työkkärissä ilkeitä.

Satu kirjoitti...

Vau, hyötyliikuntalenkkinä tuo onkin tosi tehokas! Ja painosta...pääasia että miinusta. Terkut taas pilates-tunnin jälkifiiliksistä! Tarmokasta viikkoa!

navettakissa kirjoitti...

Sini: Heh, tohon mä luotan. Eikä olleet ilkeitä. Mulle oli jääny edellisestä visiitistä vähän traumaa..

Satunkaa: Oli todellakin melkoinen hyötylenkki, tunti suuntaansa. Vitsi mä haluun kans kokeilla tota pilatesta. Lyhyellä kurssilla oon muutama vuos sitten ollut, mut nyt vois olla hyvä aika alotella uudelleen. Jahka mä löydän sen piilevän liikunnan ilon, mun ohjelmaan saattaa ilmestyä kaikenlaista kehonhallintaa ja ruhonvatkausta. =)

Vierailija kirjoitti...

Mutta jos plussaat nuo tulokset yhteen, niin se on puoli kiloa per viikko, eli oikein sopiva tahti. Eipä laihtuminenkaan yleensä mene ihan tasaisesti viikosta toiseen. Ja nyt tosiaan saattaa olla, että elimistösi on kerännyt vaikka jostain nestettä. Käytätkö muuten mittanauhaa? Se voi paljastaa tulokset, jotka eivät näy puntarissa.

navettakissa kirjoitti...

Vierailija: Noin mäkin sen laskin, että yhteistulos on kuitenkin ihan tavoitetahtia. Ja sunnuntaina kävin liikkumassa tavallista enemmän, se saattoi kerätä nestettä lihaksiin. Mittanauhaa en oo käyttänyt, yritän syynätä pienentymistäni vaatteitten avulla. Joka viikko sovitan mun "melkein mahtuu" -vaatteita. =) Ja ah, sitä onnea, kun jotkut mun pieneksi jääneistä mahtuu päälle! Pidän niitä sit ainakin viikon! :D